Annick Goutal – Eau d’Hadrien
Eau d’Hadrien vznikla v roce 1981 jako výsledek společného úsilí značek Annick Goutal a Francis Camail. Zvláštností parfému je, že ho mohou ho používat muži i pro ženy, tj. je unisex. Vůně je ideální pro léto, nebo pokud chcete lehkou osvěžující vůni. Parfém má citrusovou vůči: sicilský citron, grapefruit, zelenou mandarinku, cypřiš, aldehydy a ylang ylang. Cena: 440 USD za unci.
Jar – Bolt of Lightning („Blesk“)
Jar je akronym pro Joel. Původní koncept byl vytvořit vůni připomínající vzduch po bouřce. Svěží květinové aroma s trochou pižma bylo představeno v roce 2001. Cena: 765 USD za unci.
Jean Patou – Joy
Parfém vytvořil v roce 1929 francouzský venkovský šlechtic Jean Patou. V roce 2000 při udílení cen FiFi Awards ho organizace Fragrance Foundation prohlásila za „parfém století“, takže předběhl i slavný Chanel No. 5. Jedná se o oblíbenou vůni hollywoodských hvězd. Joy („Radost“) je založen na květinové vůni a byl vyvinutý tak, aby pomáhal lidem v depresi. Cena: 800 USD za unci,
Caron Poivre
Caron je jedna z nejslavnějších parfumérských společností na světě. Jejich Caron Poivre byl vytvořen v roce 1954 a je to nejdražší parfém, který vyrobili. Jedná se o vůni unisex, která je balena v křišťálovém skle s okraji z bílého zlata. Je to kořeněná vůně: červený pepř, černý pepř, hřebíček, ylang ylang. Cena: 1000 USD za unci.
Hermès 24 Faubourg
Hermés představil tuto vůni v roce 1951. Pro ženy byla vyrobena v limitované edici v roce 1995. Jedná se o lehkou květinovou vůni: pomeranč, vanilka, kosatec, ylang ylang, jasmín a ambra. Na celém světě bylo vyrobeno pouze 1000 lahviček. Cena: 1500 USD za unci.
Clive Christian No. 1
Luxusní značka, kterou každý zná: představuje eleganci, luxus, lesk a působí královským dojmem. Lahvička je ručně vyrobená z olovnatého křišťálu a její hrdlo je z 24 karátového zlata. Vůně je sytá a komplexní: bergamot, kosatec, vanilka, santalové dřevo a ylang ylang. Také balení a dodání je unikátní: parfém Vám přivezou domů Rolls Roycem a obal je zdoben diamanty a 18 karátovým zlatem. Cena: 2150 USD za unci.
Chanel Grand Extra
Coco Chanel je synonymem pro prestiž a celebrity. Slavná Coco Chanel chtěla parfém, který by byl zcela originální, takže návrhář parfémů Ernest Beaux použil nejdražší dostupné ingredience. V roce 1921 byla vytvořena první vůně a každoročně pak bylo vyrobeno jen pár kusů. Charakteristická je vůně růží a jasmínu. Cena: 4200 USD za unci.
Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes
Tento parfém je skutečná specialita – nejen vůně, ale i lahvička je speciální a originální. Každý kus od společnosti Baccarat je vyroben z ručně opracovaného křišťálu. Vyrobeny byly pouze tři limitované edice a v roce 1990 to byl nejdražší parfém světa. Umělecky zpracovaný flakon z krystalu ametystu zvyšuje cenu samotného výrobku. Vůně je směs jasmínu, růže, myrhy, které dávají parfému orientální atmosféru. Cena: 6800 USD za unci.
Clive Christian No. 1 Imperial Majesty Perfume
Výtvor britského návrháře Clive Christiana byl Guinessovou knihou rekordů označen za nejdražší parfém světa. V roce 2005 se ho prodalo pouhých 10 lahviček. Luxusní parfém byl prodáván v aukci obchodního domu Harrods v Londýně. Hrdlo lahvičky je vyrobeno z 18karátového zlata a zdobeno 5 karátovými diamanty. Cena: 12 721,89 USD za unci.
DKNY Golden Delicious Million Dollar Fragrance
V roce 2011 představila společnost DKNY svůj luxusní parfém ve flakonu ve tvaru jablka, který na první pohled vypadá jako sněžící koule v letní verzi. Je ozdoben 2909 drahými kameny pocházejícími z celého světa, včetně 1,65 karátového tyrkysově zbarveného turmalínu Paraiba z Brazílie. Dále ho zdobí 7,18karátový oválný safír Cabochon ze Srí Lanky, 15 kulatých růžových diamantů z Austrálie (1,28 karátů), 4 kulaté diamanty (0,32 karátů), 3,07 karátový oválný broušený rubín a 4,03 karátový broušený diamant ve tvaru kapky. Obal znázorňuje zářící horizont New Yorku a jeho výroba zabrala téměř 1500 hodin. Dá se říct, že se jedná o Svatý grál všech parfémů – nejdražší a nejluxusnější parfém světa. Cena: 1 milion USD.