Žijeme v uspěchané době, kde je každá minuta vzácná. Přesto stále věnujeme mnoho času činnostem, které ho nepotřebují až tak mnoho. Podívejme se na největší požírače času.
Nakupování potravin
Cestou z práce se vždy zastavíte v potravinách nakoupit si na večeři, ale když jdete platit, funguje pouze jedna pokladna a řada je po celém obchodě. Ani nevíte jak a uteče i hodina, než se dostanete domů. Zatímco navaříte je další hodina pryč, a pak už nemáte energii na nic. Ale je třeba ještě uklidit, a to je půl hodiny navíc. Vyzkoušejte dodavatelské služby, které několik společností již i v našich končinách nabízejí.
Na týden předem si vyberete jídla a každý den v čase, který si zvolíte vám přijde večeře pro tolik osob kolik potřebujete. Nebo si objednejte pizzu. Žádné nákupy, žádné špinavé hrnce, pouze kvalitní jídlo za přijatelnou částku v pohodlí vašeho domova a pár hodin volného času navíc.
Mytí vlasů
Tato činnost zabírá hodně času zejména ženám. Chcete-li strávit delší dobu s vaší něžnější polovičkou, vysvětlete jí, že hodina strávená mytím a stylingem vlasů její koruně krásy neprospívá hlavně, tento čas se dá využít i příjemněji. Můžete jí říci, že tuto proceduru stačí provádět pouze každých pět dnů.
Když vás s touto radou pošle do pryč, použijte argument, že tak to dělají i hollywoodské hvězdy jako Kim Kardashian (ona už bude vědět o koho jde). Zbavením se návyku každodenního mytí vlasů se dají ušetřit dvě až čtyři hodiny týdně.
Výběr oblečení
Zde pohlaví nehraje až takovou podstatnou roli. Před plnou skříní s nářkem „nemám co na sebe“ tráví muži i ženy 20 až 30 minut každé ráno. Ikea proto vymyslela zrcadlo, na které si zezadu můžete navěsit kompletní outfit i několik dní dopředu. Nebo se inspirujte vlivnými lidmi. Takový Barack Obama nosí pouze tmavomodrý nebo šedý oblek a zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg stále stejné šedé tričko každý den.
Oba mají na to stejný důvod, během dne musí udělat mnoho důležitých rozhodnutí, a proto se snaží eliminovat nepodstatné problémy ze svého života, jako například přemýšlet nad tím, co si dnes oblečou. Jedna kreativní ředitelka, Matilda Kahl, udělala odvážný krok a už tři roky chodí do práce ve stejném oblečení. Už ji nebavilo stresovat se každé ráno a tak si nakoupila 15 stejných halenek a 6 stejných kalhot, které jsou jejím jediným oděvem do práce.