Při sledování videí Slovenská a českých YouTuber, se kterými se v poslední době jakoby pytel roztrhl, bychom si mohli myslet, že dnes to už může dělat opravdu každý. Nicméně, být dobrým YouTuber, který „nestřílí do větru“ už tak jednoduché není. V první řadě je důležitá myšlenka, protože pokud za tím vidíme jen možný zisk, určitě nejsme na té nejlepší cestě k úspěchu.
V poslední době můžeme sledovat iniciativu ze strany zejména českých YouTuber, kterým nedělá problém prozradit a odhalit své měsíční příjmy. Totéž dosud udělal jen jediný slovenský YouTuber Expl0ited, který v nejnovějším videu jednak vypráví o příjmech, ale zároveň ukazuje i konkrétní čísla.
Co by mohly diváka mírně zaskočit je, že i příjmy YouTuber závisí od měsíce v roce. To znamená, že stejně jako v případě jiných firem, služeb i reklam, i videa jsou nejúspěšnější právě v prosinci. Youtube je totiž skvělým a neuvěřitelně mocným prostředkem propagace produktů mezi cílové skupiny.