V jednoduchosti je krása a přesně to bude brzy platit i v případě, že jste obchodník a je vaší náplní prodávat hodinky Frédérique Constant. Firma oznámila, že zahajuje spolupráci s moderní B2B platformou Pepper, která usnadní butikům a prodejcům nákup hodinek od ženevské značky.
Doposud Frederique Constant vyvíjely vlastní prodejní systém, který byl bohužel obtížný na ovládání a tak se firma raději rozhodla použít nějaké osvědčené řešení na trhu, které by poskytovalo intuitivní rozhraní a které si již vybudovalo v hodinářském světě nějaký úspěch.
Prsty proto začali brzy ukazovat na Pepper, se kterým již měli jiné firmy dobré zkušenosti. Netrvalo dlouho a novou platformu tak bude moci brzy využívat 150 mezinárodních distributorů, 3 000 prodejců a 50 obchodních zástupců, kteří spolupracují s Frederique Constant. Platforma je již nyní dostupná pro podniky v USA a Německu, avšak bude rozšířena do celého světa po formálním uvedení na Baselworldu 2016. Celkově Pepper spolupracuje s více než 100 výrobci hodinek a šperků a mnozí z nich budou prezentovat své nejnovější kousky již příští týden v Basel.