Společnost Kantar Media zmapovala situaci výrobců hodinek a jejich výdajů na reklamu na americkém trhu. Zaměřila se na každou společnost, která v roce 2014 utratila na reklamu více než jeden milion dolarů.
Celkově statistiku naplnilo 70 hodinářských společností, které dohromady utratili více než 535 360 000 dolarů. Zatímco během recese v roce 2009 celkové výdaje na reklamu činily 250,30 milionů dolarů, v roce 2014 se podařilo poprvé v historii překročit částku 500 milionů dolarů, což je oproti roku 2013 nárůst o 8,7%.
Na vrcholu žebříčku není nikdo jiný než společnost Rolex, která již 15 let po sobě zůstává lídrem v oblasti marketingu mezi výrobci hodinek. Do svého marketingu na americkém trhu investovala více než 56 milionů dolarů. I přesto, že investice do reklamy ji stáli o 5 milionů dolarů méně než v roce 2013, dokázala si zajistit velký náskok před společností Breitling, jejíž náklady na reklamu se odhadují na 45,12 milionů dolarů a patří jí druhé místo.
Třetí stupínek žebříčku s odhadovanými náklady 34,49 milionů dolarů patří značce Omega, která svůj rozpočet na reklamu v roce 2014 meziročně zvýšila téměř o 50%. Nejnovějším přírůstkem TOP 10 je společnost Patek Philippe, která se s náklady ve výši 15,69 milionů dolarů dostala z 13. příčky (2013) na deváté místo, čímž se dostala před společnosti TAG Heuer, Seiko a Tudor.
My vám přinášíme přehled, TOP 20 hodinářských společností i s jejich odhadovanými náklady na reklamu v roce 2014. Celkovou statistiku všech 70 společnosti najdete na stránce watchtime.com.