Americký Ford expanduje do všech koutů planety. Podle globálních záznamů společnosti IHS Automotive je Ford Mustang nejlepší se prodávajícím sportovním automobilem na světě. Noví majitelé si v prvním pololetí 2015 po celém světě zaregistrovali 76 124 vozidel Mustang, což je o 56% více než za stejné období v minulém roce. Do konce roku se čeká další nárůst zejména díky spuštění výroby modelů s pravostranným řízením.
Zákazníci v Evropě a zemích s levostranným provozem po celém světě čekali na oficiální spuštění prodeje Mustangů přes půl století.
Ford Mustang je nyní dostupný pro zákazníky ve více než sto zemích na celém světě. Mustang s pravostranným řízením umožnil společnosti rozšířit export do dalších více než 25 zemí světa, včetně Velké Británie, Jižní Afriky, Austrálie, Nového Zélandu, Japonska, Kypru, Malty a některých karibských ostrovů. V Evropě se Mustang teprve dostává k prodejcům a země jako Velká Británie již netrpělivě očekávají dodávky prvních vozidel s volantem na pravé straně. Dosud se v celé Evropě prodalo více než osm tisíc vozů Ford Mustang.
Z Austrálie už přišlo téměř tři tisíce objednávek. Dalších čtyři sta pochází z Nového Zélandu. První Mustangy se k tamním zákazníkům dostanou již na podzim tohoto roku.
Nová generace Mustangu, která je podle testů a recenzí výborná, se zasloužila o značné zvýšení tržeb. Varianta fastback tvoří téměř až tři čtvrtiny (72 procent) všech dosud prodaných vozů v Evropě. Téměř dvě třetiny zákazníků (64 procent) si zvolili 5-litrový motor Ford V8 s výkonem 421 koní. Pokud jde o převodovku, evropští zákazníci se dělí na dva téměř stejně velké tábory. Šestistupňovou manuální převodovku si zvolilo 51 procent a šestistupňovou automatickou převodovku 49 procent zákazníků. V kombinaci s 5-litrovým motorem V8 je však oblíbenější automatická převodovka (57 procent) a ve vozidlech s 2,3-litrovým motorem EcoBoost s výkonem 317 koní se více vyskytuje manuální převodovka (65 procent).
Nejoblíbenějšími barvami v Evropě jsou červená a šedá (obě se na celkovém počtu prodaných vozů podílejí 21 procenty). V případě karosářské variantě fastback Evropané upřednostňují červenou (24%), zatímco kabriolety mají raději šedé (32%).
V USA a v Asii Američané spustili prodej už minulou zimu a na evropských trzích se Mustang poprvé objevil toto léto. Růst prodeje v USA je zásluhou zejména nových zákazníků, především v oblastech jako Kalifornie, která je podle údajů agentury IHS největším odbytištěm sportovních automobilů v zemi. Přestože je Mustang na čínském trhu nováčkem, už teď tam patří mezi nejprodávanější sportovní automobily.