Americký Ford expanduje do všech koutů planety. Podle globálních záznamů společnosti IHS Automotive je Ford Mustang nejlepší se prodávajícím sportovním automobilem na světě. Noví majitelé si v prvním pololetí 2015 po celém světě zaregistrovali 76 124 vozidel Mustang, což je o 56% více než za stejné období v minulém roce. Do konce roku se čeká další nárůst zejména díky spuštění výroby modelů s pravostranným řízením.
Zákazníci v Evropě a zemích s levostranným provozem po celém světě čekali na oficiální spuštění prodeje Mustangů přes půl století.
Ford Mustang je nyní dostupný pro zákazníky ve více než sto zemích na celém světě. Mustang s pravostranným řízením umožnil společnosti rozšířit export do dalších více než 25 zemí světa, včetně Velké Británie, Jižní Afriky, Austrálie, Nového Zélandu, Japonska, Kypru, Malty a některých karibských ostrovů. V Evropě se Mustang teprve dostává k prodejcům a země jako Velká Británie již netrpělivě očekávají dodávky prvních vozidel s volantem na pravé straně. Dosud se v celé Evropě prodalo více než osm tisíc vozů Ford Mustang.
Z Austrálie už přišlo téměř tři tisíce objednávek. Dalších čtyři sta pochází z Nového Zélandu. První Mustangy se k tamním zákazníkům dostanou již na podzim tohoto roku.
Nová generace Mustangu, která je podle testů a recenzí výborná, se zasloužila o značné zvýšení tržeb. Varianta fastback tvoří téměř až tři čtvrtiny (72 procent) všech dosud prodaných vozů v Evropě. Téměř dvě třetiny zákazníků (64 procent) si zvolili 5-litrový motor Ford V8 s výkonem 421 koní. Pokud jde o převodovku, evropští zákazníci se dělí na dva téměř stejně velké tábory. Šestistupňovou manuální převodovku si zvolilo 51 procent a šestistupňovou automatickou převodovku 49 procent zákazníků. V kombinaci s 5-litrovým motorem V8 je však oblíbenější automatická převodovka (57 procent) a ve vozidlech s 2,3-litrovým motorem EcoBoost s výkonem 317 koní se více vyskytuje manuální převodovka (65 procent).
Nejoblíbenějšími barvami v Evropě jsou červená a šedá (obě se na celkovém počtu prodaných vozů podílejí 21 procenty). V případě karosářské variantě fastback Evropané upřednostňují červenou (24%), zatímco kabriolety mají raději šedé (32%).
V USA a v Asii Američané spustili prodej už minulou zimu a na evropských trzích se Mustang poprvé objevil toto léto. Růst prodeje v USA je zásluhou zejména nových zákazníků, především v oblastech jako Kalifornie, která je podle údajů agentury IHS největším odbytištěm sportovních automobilů v zemi. Přestože je Mustang na čínském trhu nováčkem, už teď tam patří mezi nejprodávanější sportovní automobily.
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…
Vydejte se na nezapomenutelnou 1,5hodinovou projížďku Barcelonou na kole nebo elektrokole. Objevte ikonická místa, jako…
Objevte krásy Barcelony svým vlastním tempem na palubě ikonického dvoupatrového červeného autobusu, který nabízí dvě…
Kdy je vlastně nejlepší čas na návštěvu Barcelony? Tato otázka se zdá být jednoduchá, ale…
L´Aquarium de Barcelona, nacházející se na Moll d’Espanya v Barceloně, patří k těm místům, které…
Objevte krásy Barcelony svým vlastním tempem díky kombinované nabídce, která zahrnuje jízdenku na 24 nebo…