JE TRADIČNÍ MARKETING UŽ DÁVNOU MINULOSTÍ?

JE TRADIČNÍ MARKETING UŽ DÁVNOU MINULOSTÍ? 1

Nesoudržnost – Pokud jste někdy vlastnili obchodní společnost nebo jste měli možnost být její stálou součástí, určitě si vzpomenete, že pojem týmová hra byl jen dalekou budoucností. Práce zůstávala na vašich bedrech a zvyšující se nároky na samostatnost vás stavěly do pozice individuálního hráče.

Povrchnost – Nebo jen nedůslednost? Opět se přidržíme internetu a použijeme ho jako záchytný bod. Tradiční marketing bez sociálních sítí měl přece jen i své nevýhody. Jednou z nich byl nezájem o hledání společných řešení. Důležité ukazatele a statisticky prodejnosti které dnes již častokrát přehlížíme, tehdy vůbec neexistovaly. Obchodníci provozovaly finanční průzkumy jen zřídka. Výsledek? Efektivitu prodeje díky měsíční tržbě viděli až na papíře.

Neorganizovanost – Samostatně zvládat organizaci prodeje, hledat zákazníky, budovat si obchodně-partnerské vztahy. A to vše v offline době. Stres? Ano. Důsledek? Chaos v plánech, chaos ve výsledcích.

Dalším problémem v sféře prodeje je fakt, že kupující mají na produkty či služby stále vyšší nároky. To, čím se vám podařilo uspět včera, už nemusí platit dnes. Jednoduchým řešením je inteligentní aplikace DocSend, která obchodníky rychle zasvěcuje do internetového byznysu. Sleduje, kontroluje, odesílá prodejní materiály. A právě kvůli ní se stále více obchodníků utvrzuje v tom, že marketing je jednodušší, zábavnější a úspěšnější více než kdykoliv předtím.