Základ všeho je slušné chování. O tom se mohl přesvědčit venture kapitalista a nespokojený zákazník, Stewart Alsop. Na svém blogu uveřejnil list samotnému CEO Tesly, ve kterém ho otevřeně kritizoval za nezdařenou organizaci launch eventu pro nový Model X a jako třešničku na dortu dodal, že by se měl Musk za sebe stydět. Už to však stačí, abyste svého prodejce urazili tak, že vám objednávku zruší.
Přesně to se totiž stalo. Elona Muska rozhořčil otevřený dopis natolik, že osobně zavolal nespokojenému zákazníkovi a oznámil mu, že objednávka na jeho vytoužený Model X byla zrušena.
Tesla Model X: První a jediné plně elektrické SUV na světě
Zároveň přišel o 5000-dolarovou zálohu, kterou dal Tesle, když si nové auto objednával. Osobně věřil, že Tesla mu díky záloze umožní zajezdit si v modelu X během zmíněného launch eventu, což se však nestalo, protože na eventu bylo tolik lidí, že se k autu ani nedostal. To byl největší problém, za který podnikatel kritizoval Elona Muska. Zmínil však i pár dalších problémů jako 2-hodinové zpoždění, nedostatek jídla nebo příliš mnoho lidí.