Lexus zvýšil výkon svému halo automobilu, kterým je aktuální sportovní kupé LC 500. Dvojité nasávání, nižší tření a lepší výfuk zvýšily výkon 5,0 litrového motoru V-8 na 467 koní. K dispozici je 10-stupňová automatická převodovka. Točivý moment poskočil na hodnotu až 540 Nm z odhadovaných 530 Nm od doby, co bylo kupé poprvé představeno na 2016 North American International Auto Show v lednu.
Lexus LC 500h hybrid obsahuje 3.5-litrový V-6 motor, kterému sekunduje elektrický motor. Max. výkon je na úrovni 354 koňských sil. Využívá se zde hybridního systému se čtyřstupňovou převodovkou a pohonu zadních kol. Lexus LC 500 a LC 500h hybrid jsou sice globální automobily, ale více než 80 procent je určených k prodeji v USA.
Ceny budou oznámeny později, předpokládá se však, že LC 500 bude stát více než 90.000 USD. Manažeři značky očekávají, že asi 20 procent zákazníků se rozhodne pro hybrid. Vozidlo se bude nabízet ve čtyřech stupních výbavy: základní, turistické, sportovní a sportovní Plus. Nová vlajková loď bude soutěžit např. s modely BMW 650i, Mercedes-Benz S550 kupé Maserati GranTurismo a dokonce i s menším JAGUAR F-Type či Porsche 911. LC 500 bude prvním sériově vyráběným automobilem postaveným na nové platformě. S pohonem zadních kol se počítá i v případě nového sedanu LS, který bude představen na podzim 2017. LC 500 a LC 500h se budou vyrábět v závodě značky Lexus, situovaném v japonském městě Motomachi.