V Německu byste marně hledali jinou hodinářskou firmu, která je nejžádanější, co se týká luxusu, než je Saská A.LANGE & SOHNE. V žebříčku Die 30 besten deutschen Luxusmarken byla již pětkrát vítězná. A to v letech 2007, 2009, 2011 a 2014.
Dokonce se ziskem 247 bodů z 300 předběhla výrobce prvotřídních hodinek, automobilový koncern Porsche, výrobce optiky Leica či ostatní hodinářské konkurenty / Glashutte Original, Chronoswiss, Wempe, Nomos, Montblanc.
Řebříček sestavuje poradenská společnost Markenberatung Biesalski & Company, a to v dvojročních cyklech. Společnost sbírá údaje, které se týkají pověsti, kvality, designu a ceny. Hodnotí je sto-osmdesát expertů různých odvětví.
„Náš cíl je neměnný. A Lange & Sohne se snaží o vytvoření nejlepších hodinek na světě. Máme kreativní nápady a kvalifikované pracovníky, vysoké stardardy, kvalitní řemeslné práce na nejvyšší technické úrovni a budeme i nadále pokračovat ve výrobě těch nejlepších mechanických hodinek“, řekl generální ředitel značky Wilhelm Schmid. K tomu ještě řekl : „To, čeho jsme dosáhli, to jen potvrzuje správnost naší inspirace a je to další energie do budoucnosti“.
Nezbývá nic jiného, než popřát vítězům a těšit se na jejich další kreativní kousky.