“Mám na sobě pouze Chanel č. 5”
I přesto, že vůně Chanel č. 5 byla vytvořena již v roce 1921, dodnes patří k nejprodávanějším dámským parfémem ve Francii. Vůni proslavila zejména slavná Marilyn Monroe, která na otázku, co si obléká do postele, odpověděla: ,, Mám na sobě pouze Chanel č. 5. “
No my Vám ukážeme tři nejznámější a nejdražší reklamy z Módního domu Chanel.
Jednou z nejpopulárnějších a zároveň nejdražších reklam na Chanel č. 5 je určitě ta z roku 2004, jejíž náklady se vyšplhaly do 33 milionů dolarů. V reklamě se představili Nicole Kidmanová a Rodrigo Santoro, kteří zahráli nádherný milostný příběh mladé herečky a spisovatele. Jejich první setkání se uskutečnilo v taxíku.
Prodej v tom roce byl rekordní a s největší pravděpodobností na tom měla velký podíl právě Nicole Kidmanová. Její rozhodnutí pracovat pro Chanel č. 5 zapůsobilo i na diváky, kteří důvěřovali značce tak jako ona. Samozřejmě nemůžeme zapomenout, že slavná australská herečka měla i finanční motivaci. Za dvouminutovou reklamu, která byla natočena za 4 dny, vydělala více než 3 miliony dolarů
Jelikož Coco Chanel věří na šťastné čísla, nový parfém Chanel č. 5 uvádí vždy jednou za pět let v květnu. Právě z tohoto důvodu nebylo překvapením, že 5. května 2009 módní dům Chanel uvedl další Chanelu č. 5, který si jako první vyzkoušela francouzská herečka Audrey Tautou a nahradila tak těhotnou Kidmanovou. ,, Konečně si můžu zahrát svou ženskou hrdinku a věřím, že u takových postav i zůstanu. „Řekla před natáčením spotu.
Čtveřice nejdražších parfémů na světě. Z jejich cen se Vám zatočí hlava
Reklama se natočila v nočním vlaku Orient Expres. V ní se Audrey Tautou náhodně setkala s neznámým mužem. Jejich setkání bylo tak silné, že na sebe nemohli zapomenout a přesto, že se stále míjely, nakonec se setkají v Istanbulu. Náklady na výrobu reklamy se prý pohybovaly kolem 18 milionů dolarů. Herečka za své účinkování vybrala 7,5 milionu dolarů.
Šok nastal v roce 2012, kdy Chanel nedodržel své dlouholeté pravidla a nastala revoluce! Nejde jen o to, že nová vůně nebyla uvedena po pěti letech, jak to bývalo v minulosti. Největší změnou bylo, že poprvé za 91 let propagoval dámský parfém mužský idol.
Tváří Chanelu č. 5 se stal Brad Pitt a my jsme s rozhodnutím společnosti Chanel zcela spokojeni. Není divu, že tváří nejznámější vůně byl nejpřitažlivější muž na světě podle žebříčku časopisu People z roku 2011. V reklamě však nenajdete žádný romantický příběh, režisér vsadil na osobnost Brad Pitta a jeho charisma, který v reklamě hledí přímo do kamery a svůdně říká : ,, Kamkoliv jdu, si tu. Si moje štěstí, můj osud, moje bohatství. „Za těchto pár slov dostal 7 milionů dolarů.