Zdá se, že chaotické znovuzrození Norton Motorcycles se s novým vlastníkem, indickou společností TVS, vrací zpět na trať a superbike V4SV je nyní připraven vyrazit. Café racer V4CR se chystá vstoupit do třídy supernahých motocyklů jako horká novinka.
S novým výrobním závodem o rozloze 6782 m2 ve West Midlands v Anglii společnost TVS připravuje v nadcházejících letech prosadit určitý objem výroby prostřednictvím Norton, čímž podpoří legendární historii značky stejně jako to (indická automobilka) Mahindra plánuje udělat s motocyklem BSA. Za tímto účelem rozšíří katalog, počínaje lehce retro streetbikem, který už byl odhalen ve formě prototypu. Na základě V4SV získá V4CR plnohodnotnou neporušenou kopii superbiku s výkonem 185 koní, 1200 ccm a 72stupňovým motorem V4. Díky 185 koním bude pravděpodobně zhruba na stejné úrovni jako Speed Triple 1200 od Triumph, Tuono V4 1100 od Aprilia a 1290 Superduke R od KTM, trojice silničních bojovníků poskytujících úžasné nadměrné kusy a divokou jízdu pro odvážné a pošetilé.
Designérský tým stáhl přední a boční kapotáže a místo nich namontoval malý kulatý LED světlomet. Motory V4 nebývají na pohled až tak skvělé, a tak je Norton nahradil podbřišníkem (bellypan) a malými bočními kryty, které skryjí vše kromě krytů alternátoru a spojky. Není tedy nejnahější z nahých, ale to není nic nového a pravděpodobně ani špatné rozhodnutí. Jízdní pozice vypadá prakticky identická se sportovním motocyklem, s rámem, malým samostatným sedlem, připínacími tyčemi a kolíky, které vypadají beze změny. Stejně tak identicky vypadají kola, výfuk, odpružení Ohlins a brzdy Brembo. Pomocný rám a záď jsou o něco kratší, ale ne tak, abyste si toho opravdu všimli. Jako prototyp zůstává bez zrcadel, ukazatelů, SPZ a oranžových reflektorů, takže si je budete muset představit, dokud neuvidíme sériový model. Celkově vzato je to velmi nasekaný superbike, v dobrém i ve zlém, a Norton říká, že bude k dispozici v černé nebo stříbrné barvě.