Kdysi jsem toužila být princezna, herečka, zpěvačka i astronautka. Postupem času s přibývajícími léty se mé dětské sny měnily. Můj věk jen letmo překročil šťastné 20 kulatiny, ale reálně jsem se se svými dětskými s námi už rozloučila. Tedy chtěla jsem, ale něco mě přimělo myslet si, že pokud se vzdám své vysněné práce, podvede se. Ano sebe.
Pokud zapomenu na to, co chci v životě dělat, donutím se být někým jiným. A protože každý z nás je unikát, rozhodla jsem se, že udělám ve svém životě jakýsi kompromis. Mezi prací, která se mi nabízí a tou, která mě naplňuje. Rozhodla jsem se jít cestou vzdělávání prostřednictvím marketingu. Proto vám dnes přináším 3 důvody, čímž mě marketing naplňuje.
Tvořivost
Leonardo Da Vinci, má ve své sbírce moudrosti jeden zajímavý citát, který se dokonale hodí na sféru marketingu. „Řemeslo se naučí každý. Umění nikdo. „S tímto vyjádřením dokonale souhlasím, protože umění můžeme najít absolutně všude. V malbě, v architektuře, v přírodě i v marketingu. Je to tvůrčí činnost, která nás neustále žene vpřed přesto, že nikdy si nemůžeme pojistit koncen výsledek. Tradiční marketing není měřitelný. Přesně tak, jak samotné umění.
Měřitelnost
Vzpomínala jsem, že tradiční marketing není měřitelný. Příkladem jsou billboardy, či reklamní plakáty. Avšak vznikem internetu se doba změnila iv oblasti práce. Postupem času se původní offline marketing rozdělil na takzvaný online marketing, který ve skutečnosti je opravdu měřitelný. Příkladem je nástroj google analytics, díky kterému můžeme sledovat a vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
Překvapivost
Ať se nám to líbí nebo ne, na světě existují profese, při kterých každý den je absolutně odlišný. A právě marketing je jedním z nich. Pokud zastáváte pozici PR manažera, vždy se můžete těšit na fascinující a náročné výzvy. Jakými jsou organizace různorodých besed, setkání, zda častokrát náročná komunikace, se zaneprázdněnými osobnostmi či médii.