Švýcarský průkopník časomír TAG Heuer představil svou novou marketingovou strategii. Minulý týden značka uzavřela smlouvu s nejvyšší anglickou fotbalovou ligou Premier League. Fotbalové zápasy z ní se vysílají, dokonce až 185 zemích světa, díky čemuž je nejsledovanější ligou na světě.
Obě strany se dohodly na tříleté spolupráci, která podle portálu Bloomberg bude stát značku TAG Heuer asi 7,9 milionů dolarů. Připojí se tak k dalším sponzorům Nike a Electronic Arts. I když to pro hodinářskou značku není první vstup do světa fotbalu, protože je mecenášem německé Bundesligy i americké Major League Soccer, v případě Premier League to bude trochu jiné. Společnost TAG Heuer se stala prvním oficiálním dodavatelem časomíry a hodinek této ligové soutěže.
To znamená, že logo společnosti TAG Heuer uvidí fotbaloví fanoušci na stadionech i při televizorech na elektronických tabulích, které zobrazují čísla střídajících hráčů. Kromě toho se firma podílí i na vývoji inteligentních hodinek pro rozhodčí TAG Heuer Connected.
Tato událost se ve stejnou dobu odehrávala na dvou kontinentech. Zatímco v Londýně výkonný ředitel firmy TAG Heuer Rob Diver podepsal smlouvu s generálním ředitelem Premier League Richardem Mastersem a oba zveřejnili informaci o začátku vzájemné spolupráce, výkonný ředitel značky Jean-Claude Biver v hotelu Four Seasons v Hongkongu ochutnal švýcarský sýr od vlastní značky, který jsme my mohli ochutnat na Baselworldu. Poukázal na to, že anglický fotbal je v Asii stejně populární jako doma ve Velké Británii.
Budoucí sezóna Premier League už nebude závislá pouze na jednom sponzoru. Mělo by jich být sedm. Tři z nich jsou již známí a dalších brzy poznáme také.