Tom Dillon (prezident agentury BBDO) se drží teorie, že reklama je účinná tehdy, pokud dává zákazníkům odpovědi na problémy s výrobky. Zajímá vás, jaký účinek má reklama, která způsobuje problémy? Odpověď zní: dvojnásobný!
To se podařilo jisté moskevské reklamní agentuře Sarafan, která na obě boční strany 30 nákladních vozidel nalepila plakáty s ženskými prsy sevřenými v dlaních a bradavkami překrytými heslem: „Přitahují“. Za méně než 24 hodin nahlásili ruky zákona v Moskvě 517 dopravních nehod, při kterých se řidiči odvolávali na auto s prsy. Moskevská policie okamžitě kontaktovala zodpovědnou společnost. Poté co agentura plakáty odstranila, její mluvčí se za incident veřejně omluvil a zaručil, že společnost pokryje veškeré náklady, které byly způsobeny nešťastní marketingovým tahem.
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…
Vydejte se na nezapomenutelnou 1,5hodinovou projížďku Barcelonou na kole nebo elektrokole. Objevte ikonická místa, jako…
Objevte krásy Barcelony svým vlastním tempem na palubě ikonického dvoupatrového červeného autobusu, který nabízí dvě…
Kdy je vlastně nejlepší čas na návštěvu Barcelony? Tato otázka se zdá být jednoduchá, ale…
L´Aquarium de Barcelona, nacházející se na Moll d’Espanya v Barceloně, patří k těm místům, které…
Objevte krásy Barcelony svým vlastním tempem díky kombinované nabídce, která zahrnuje jízdenku na 24 nebo…