Od představení nové Škody Superb už uběhlo několik měsíců a nyní na řadu přichází hned po ceně druhý nejdůležitější faktor prodeje, a to marketing. Pokud vás za poslední období zaskočily virtuální videa se vznášející se pražskou televizní věží, můžete být klidní, nekrášlí Prahu, ale právě tato série videí s názvem Česká raketa odstartovala kampaň na propagaci třetí generace nové Škody Superb.
Interaktivní kampaň s názvem Travel in style, travel in space, je výsledkem práce agentury Mustard pod vedením Luboše Svobody. Cílem kampaně bylo spojit slovo space, které v angličtině znamená prostor i vesmír, s novým Superbem. Ten oplývá těmi nejnovějšími a nejlepšími technologiemi, které má skupina k dispozici a které ještě před pár lety vypadaly jako ze sci-fi filmu.
Pro tuto kampaň byla vytvořena speciální stránka, v níž na oběžnou dráhu Země odletí Žižkovská televizní věž jako raketa, která umožní zkoumat všechny technologické novinky použité v autě.
K prozaickému spotu se pro portál medojed vyjádřil i PR manažer škody Vítězslav Pelc:
„Na komunikaci vlajkové lodi se přímo nabízely prostředky související s tajemstvím vesmíru a kosmonautikou, jejichž využití nakonec vyústilo do střešního konceptu Nekonečný prostor pro váš styl. Slovem, nový model Superb je pro nás něco jako kosmická loď.“